onsdag den 15. februar 2012

Best Western international Danmark opnåede for femte år i træk flotte resultater

Fortsat store udfordringer præger hotelindustrien, alligevel blev 2011 endnu et godt år for Best
Western International i Danmark.

Trods generel konjukturnedgang og de svære rammevilkår for hotelindustrien har Best Western International i Danmark oplevet endnu et tilfredsstillende år med gode resultater, sammenlignet med den øvrige del af hotelindustrien. Omsætningen i 2011 steg med mere end 18%. Internettet er fortsat den strategiske salgskanal. Best Westerns globale og unikke loyalitetsprogram Best Western Rewards er ligeledes vokset med mere end 18% i Danmark i forhold til året før.

Direktør Peter Laigaard Jensen udtaler: ?Vores loyale gæster bidrager betydeligt til Best Western´s succes i såvel Danmark som udlandet, og som et resultat heraf, arbejder vi konstant med at levere de bedst mulige oplevelser, tilbud samt gæsteomsorg til vores mange gæster. ?Reputation management?, gæsteomsorg og det gode værtskab vil i 2012 og årene frem have et endnu større fokus end tidligere det forventer vores gæster?.

Direktør Peter Laigaard Jensen fortsætter:?Vi tror 2012 bliver året hvor danskerne holder ferien i Danmark, denne tendens startede allerede i 2011. Trods hotelindustriens svære rammevilkår, ser vi positivt på fremtiden. Best Western International modtager løbende forespørgsler fra individuelt ejede hoteller, som ønsker at blive en del af Best Western familien?.

OM BEST WESTERN INTERNATIONAL, INC.

Best Western International Inc. er THE WORLD'S BIGGEST HOTEL FAMILY®, leverer marketing, reservationer og operational support til mere end 4000 individuelt ejede og drevne BEST WESTERN, BEST WESTERN PLUS® og BEST WESTERN PREMIER® hoteller i 90* lande og regioner over hele verden. Best Western har været førende i branchen siden 1946 og har vokset sig til et ikon, der byder 400.000* gæster velkommen hver nat over hele verden. Best Western er dedikeret til såvel fritidsrejsende som erhvervskunder og har en mission om at være førende i branchen indenfor gæsteomsorg. I samarbejde med World Vision, som er en velgørenhedsorganisation, arbejder Best Western på at opbygge verdens største familie ved at sponsorere børn i nød over hele verden. Sammen med vores samarbejdspartnere AAA/CAA, Michael Waltrip Racing? og Harley-Davidson® sørger vi for, at vores gæster får mest ud af hver eneste tur. Den hurtigste vej til en gratis overnatning på et af Best Western hotellerne er at blive medlem af Best Western Rewards®. For yderligere information eller for at foretage en reservation, besøg venligst www.bestwestern.com og www.bestwestern.dk

Læs mere her

tags: Danmark, 2011, EM, udland, 2012, velgørenhed, sprog, strategi, organisation,

Ingen kommentarer:

Send en kommentar