fredag den 13. januar 2012

Brøndby IF og Apollo fortsætter sponsorat og strategisk samarbejde

Brøndby IF og rejseselskabet Apollo har netop besluttet at fortsætte det strategiske samarbejde og sponsorat, som har været en realitet igennem seks år. Nyt i aftalen er, at der i fremtiden vil blive skruet væsentligt op for aktiveringen af sponsoratet, og at synlighed på stadion og i øvrige kanaler opprioriteres. Andre nye tiltag er også med i aftalen.

Administrerende direktør i Apollo, Stefan Vilner, udtaler:

- Det er afgørende for Apollo i fremtiden at have en meget høj grad af aktivering i vores sponsorater, og da Brøndby IF gerne vil være en del af den nye platform, hvor vi overfor gæster og potentielle kunder leverer mere og andet end fly og hotel, er samarbejdet fortsat interessant. Apollo har været sponsor for og samarbejdspartner med Brøndby IF i seks år, og vi er således fortsat med, også selvom Brøndby IF i øjeblikket har en række resultatmæssige udfordringer. Apollo stoler på, at ledelsen i Brøndby IF på ny evner at mønstre et af Danmarks bedste Superligahold, og herudover er det afgørende for os, at Apollo har en stor loyal kundegruppe i Storkøbenhavn, som også tæller Vestegnen. Brøndby IF blev tilmed i efteråret det Superligahold, som blev set af klart flest tv-seere*?.

Administrerende direktør i Brøndby IF, Jan Lockhart, udtaler:

- Vi er meget tilfredse med fortsat at have Apollo ombord i Brøndby IF, da de gennem seks år har været en loyal og stærk partner. Vi forventer os rigtig meget af det fornyede sponsorat og af samarbejdsaftalen, som jeg er overbevist om vil gavne begge parter på kort og langt sigt. Derudover vil klubbens mange fans også kunne drage fordel af samarbejdet, da der vil blive mulighed for at få rabat på rejser og samtidig støtte Brøndby IF.

- Der ligger er stort potentiale i Brøndby IF som fodboldklub og virksomhed, og det er vi - og heldigvis også en hel del partnere - overbeviste om, at vi får udnyttet i højere grad end tidligere i den kommende tid. Ud over de økonomiske benefits af Apollos fortsatte sponsorat er vi glade for den tiltro, de viser Brøndby IF ved at forny samarbejdet.

Brøndby IF vil i fremtiden på aktiv vis deltage i afsætningen af Apollos rejser. Dette på selskabets website, brondby.com, hvor favorable tilbud til fans og interesserede vil være tilgængelige. Fælles aktiviteter og events på rejsemål og på Brøndby IF?s stadion vil herudover mere end nogensinde være et direkte supplement til rejse- og fodboldoplevelsen. Og så vil Apollo-legeparken udenfor stadion i fremtiden give fodboldglade børn gode oplevelser sammen med mor og far, dette i samarbejde med nye samarbejdspartnere med speciale i oplevelser for børn.

Apollo vil fortsat ?eje? Apollo-tribunen på stadion, som rejseselskabet overtog i begyndelsen af 2011, ligesom LED-eksponering på bander, konkurrencer på stadion, og stærkt engagement i Brøndby Kids vil være synlige elementer i samarbejdet. Herudover vil Apollo være Brøndby IF?s officielle rejsepartner, hvilket allerede har betydet, at Brøndby IF i denne uge er på træningslejr på Gran Canaria.

* Kilde: Gallup

Apollo er en af Danmarks største rejsearrangører og har siden den 1. januar 2001 været et datterselskab til den schweiziske rejsekoncern Kuoni. Den nordiske del af koncernen hedder Kuoni Nordic, og foruden Apollo i Danmark, Sverige, Finland og Norge, indgår flyselskabet Novair og Falk Lauritsen. Kuoni Nordic har ca. 900 medarbejdere og totalt set 1.000.000 rejsende på årsbasis til rejsemål i hele verden. Apollo tilbyder 1450 hoteller på 48 destinationer i 28 lande.

Læs mere her

tags: Brøndby, direktør, Danmark, 2011, Sverige, Norge, økonomi, 2001, fodbold, træningslejr, datterselskab, virksomhed, Gallup, Finland, konkurrence, strategi, Superliga,

Ingen kommentarer:

Send en kommentar