tirsdag den 28. januar 2014

Sabro Kro vinder prestigefyldt TripAdvisor-pris

Gode anmeldelser på TripAdvisor er lig med flere gæster. Derfor vil VisitAarhus have byen helt i top på verdens største rejsewebsite, og satsningen er helt rigtig, lyder det fra Montra Hotel Sabro Kro, som netop har vundet TripAdvisors Travellers Choice Award 2014.
Montra Hotel Sabro Kro har noget, som VisitAarhus ville ønske, at endnu flere af byens hoteller, restauranter og turistattraktioner havde: En topplacering på TripAdvisor.

De mange stjerner og flotte ord fra gæsterne er naturligvis et rart skulderklap, men det er også en direkte vej til en bedre forretning, forsikrer adm. direktør Jakob Beck Wätjen.

"Vi får mange gæster som en direkte konsekvens af, at de har læst om os på TripAdvisor. Så sent som sidste uge valgte en virksomhed os som kursussted, efter at have læst anmeldelserne," siger hoteldirektøren, som netop har fået besked om, at brugerne af TripAdvisor har bedømt Montra Hotel Sabro Kro til at være Danmarks 7. bedste hotel.

Det udløser en Travellers Choice Award 2014, og dermed står hotellet endnu stærkere på det indflydelsesrige rejsewebsite.

"Very friendly staff"
Onsdag den 29. januar afholder VisitAarhus sit første møde i projektet "Aarhus på TripAdvisor", som har til formål at få byens turisterhverv til at arbejde målrettet på at opnå gode anmeldelser på TripAdvisor.

"Jeg synes, det er et godt initiativ, og jeg kan kun opfordre andre til at tage arbejdet med TripAdvisor alvorligt," siger Jakob Beck Wätjen, som bruger tid på at svare på gæsternes anmeldelser på websitet – både de rosende og dem, der påpeger plads til forbedring.

"Vi bruger anmeldelserne aktivt i vores kvalitetssikring af gæsternes oplevelser hos os, så hvis der er nogen, der har haft en mindre god oplevelse, så vil vi gerne vide det, så vi kan undgå, at de samme fejl gentager sig i fremtiden," siger hoteldirektøren, som oplever flere fordele ved TripAdvisor.

Udover flotte bedømmelser af værelserne og morgenmaden, er der nemlig en bestemt vending, som går igen i mange anmeldelser: "Very friendly staff".

"Det er faktisk personalet, som roses allermest for deres personlige og høje service. Eksempelvis så får vores rengøring meget ofte flotte roser. Det giver mine kolleger et ekstra boost i deres hverdag, når de kan se, at gæsterne anerkender deres indsats," siger Jakob Beck Wätjen.



tags: Danmark, direktør, restaurant, virksomhed, Sabro, 2014,

Ingen kommentarer:

Send en kommentar