tirsdag den 18. august 2009

Sol og Strand udlejer sæson 2010 online


Hensyn til forbrugeradfærd vejede tungt, da sommerhusudlejnings-bureauet Sol og Strand besluttede sig for - fra sæson 2010 - at skifte til online markedsføring i stedet for papirkataloger ? moderne feriegæster søger og finder nemlig deres feriemål på internettet.

Hos Sol og Strand holder man øje med tendenserne på feriemarkedet. Ikke mindst når det handler om markedsføring. Bureauet er rigtig langt fremme med en række effektive online services, der gør det nemt for lejerne at finde lige netop det hus og de områder, der matcher deres ferieønsker. Bl.a. udsendes der jævnligt mere end 150.000 nyhedsbreve online til interesserede lejere.

Vi formidler ferieoplevelser
- Virksomhedens forretningsgrundlag er at være formidler mellem ejere og lejere, og ejerne er en meget vigtig betingelse for vores succes. Derfor yder vi også noget ekstra, laver loyalitetspakker og skaber god økonomi for dem. Vores kompetencer er alt fra markedsføring, salg, booking, logistik, jura, afvikling, services, betalinger og administration ? og vi skal hele tiden være på forkant med de ønsker, der opstår i alle segmenter.

Kaj Frederiksen, direktør for Sol og Strand, fortæller begejstret om virksomhedens mange tiltag bl.a. det helt nye markedsføringskoncept BONUS+, som tilbyder sommerhusgæsterne slutrengøring og linned uden ekstra udgifter ? og helt uden besvær og omkostninger for sommerhusejerne.

BONUS+ betyder endnu mere ferie til alle
- Vores nye BONUS+ koncept betyder, at et sommerhus er i en helt speciel servicekategori. Her behøver man som lejer ikke at gøre rent ved feriens afslutning, det sørger vores store team af dygtige servicemedarbejdere for ? og samtidig betyder BONUS+ også, at der følger linned med til det antal gæster, der besøger huset.

Effektiv markedsføring
BONUS+ kampagnens mål er at skabe fokus på Sol og Strands produkter for sæsonen 2010, så ejerne kommer til at opleve, at virksomheden ? på trods af beslutningen om at fjerne de store papirkataloger fra markedet - virkelig gør noget effektivt for at leje deres huse ud og dermed skaber mersalg for dem.

Kender til gæsternes adfærd
Hos Sol og Strand har man 30 års erfaring i at udleje sommerhuse. Derfor kender man sine gæsters adfærd og forstår deres ferieønsker. Og sammen med sit store team af dygtige medarbejdere, er Kaj Frederiksen fuldstændig klar over, at udviklingen af sommerhuset som ferieform hænger sammen med den moderne families travle hverdag.

Moderne familier har travlt
- Moderne forbrugere ønsker mere tid til sig selv og hinanden, de vil have mindre besvær og helst ikke betale ekstra. Derfor lader vi dem med det nye koncept BONUS+ slippe for både slutrengøring og for at slæbe linned med ? helt uden det koster dem noget.

Fokus på sæson 2010
BONUS+ kampagnen, der kører i perioden fra den 21. juni og til og med den 31. juli, henvender sig til sommerhusejere, der ønsker mere fokus på udlejningen af deres sommerhus til sæson 2010. Kampagnen betyder samtidig, at man som lejer skal booke ferien for 2010 i god tid for at opnå de gode fordele. Som husejer skal man tilmelde sit hus senest d. 15. juni. Som lejer skal man være tilmeldt Sol og Strands nyhedsbrev samt holde øje med www.sologstrand.dk for at få del i alle BONUS+ fordelene i 2010. Kampagnen kører i en begrænset periode.

For mere information om BONUS+ kampagnen kontakt venligst indlejningschef Jonna Kande på tlf. 99 44 44 44.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar